"Onlajny" z Borovice

17.8.2013 - den sedmý - loučení..

7:00    - budíček - stejně již půlka mužstva nespí, někteří již mají i sbaleno. Na marodku přibývají další marodi: diagnóza: cestovní horečka

7:30    - téměř všichni mají sbaleno a snaží se svléknout povlečení, většinou překvapivě úspěšně

8:00    - poslední švédský stůl na snídani, zaplacení útraty v kiosku ( pár drobných nám ještě zbylo )

8:30    - již všichni rodiče jsou na místě a vlastně již nemá smysl nic dál psát...

8:40    - ocenění všech hráčů a předání symbolických diplomů za jejich největší přednosti -

- Borec na konec: Péťa Movsesjan - úplný nováček, od září náš nový spolužák,  který si tu prožil " křest ohněm", vydržel a statečně se s tím vším popral, rodičům pak oznámil, že příští sobotu nemůže jet na výlet do Legolendu, protože má hokejový zápas v Benešově !!!

9:00    - slavnostní ukončení soustředění a sejmutí kozlovské zástavy.  A protože nemáme žádné fotografie ze jmenované události, prosíme rodiče, kteří byli určitě pohotovější, aby nám nějaké pěkné poslali... ( martin-husek@seznam.cz ). Předem děkujeme...

10:00 - odjezd domů

Foto dne:  ... poslední foto pro rodiče - loučení s Borovicí 2013 sejmutím "kozlovské" vlajky

16.8.2013 - den šestý - "uplakaný" - poslední zprávy

7:30    - budíček, klid byl až do muziky

8:30   -  kluky čekala atletická rozcvička a poslední náročná disciplína 300m. Vzhledem k podmínkám jsme trať upravili na 240m. Všichni to dali a proti předpokladu to vystřihli dvakrát, jsou to borci...

9:30    - herní cvičení se starty už tak ohromující nebyly, stejně jako byla ospalá hra 4 na 4, fotbal... asi dopad atmosféry posledního dne...

10:30    - nakonec je vidět na fotografiích, jak ostatní "zajímají" výkony svých kamarádů...:)

12:00    - poslední oběd klasika, většinou vymeteno, přídavky byly taky... klukům už začíná lézt čaj z várnice krkem a raději pijí vodu, kterou jsme přivezli...

13:00    - vrchol dne a asi i celého soustředění nadchází: zmrzlinářský ráj ve Stráži pod Ralskem - výběr z více než 100 druhů zmrzlin. Kluci projevují nadšení, ale ještě nevědí, že je to 27km tam a samozřejmě i nazpátek...:(    NIcméně vyrážíme a uvidíme jak to pojede. Nyní by bylo možné tento výlet zpětně pojmenovat " Těžce vybojovaná zmrzlina"

13:30    - hned na startu - karambol č.1 - Mrazejk v kopřivách, nevybral pravotočivou zatáčku - slzy - diagnóza: popáleniny 3.stupně...:)

13:40    - totální vyčerpání Péti Movsesjana po 1km - slzy - pak ale vyjel ( vyšel ) všechny kopce a vypil všechny zásoby vody...

14:00    - astmatický záchvat Pepína Lebedy - slzy - diagnóza: nemohl přes slzy dýchat - divadelní představení minimálně do Karlína... a šlape dál

14:20    - 15km karambol č.2 - hromadný pád čtyř borců v dlouhém sjezdu - slzy - původce bouračky: Zdychy - diagnóza: silniční lišej, druhý: Páťa - záchranář - diagnóza: ta samá, třetí postižený: Mrazejk podruhé - diagnóza: naražená ruka, lehký otřes, spíš šok...:), další účastník: Venda - včas zareagoval a skončil " pouze" v kopřivách...

15:00    - spadlých řetězů nespočet, vyvětlování, že už tam budem, že nás čeká sladká odměna, že jsme tvrdý hokejisti a chlapi a atd., moc nezabíralo, ale šlapalo se dál...

15:15    - reference potvrzeny, nelhaly, zmrzlina byla a opravdu v nevídaných podobách ( whisky, rum, slivovice, koprová, svíčková, křenová, "jánevím", "jéžíšmarjá", čabajková, atd, atd,... ) - samozřejmě prvně jmenované pouze pro starší 18let   :)

Bolest a přemáhání zapomenuto, kluci měli oči na vrch hlavy a mlsali zmrzku... a protože jsme nechali doma sváču a ozývaly se hlasy " máme hlad", zajeli jsme kousek dál ke sportovnímu areálu u místního jezera, kde jsme jim každému koupili zapečenou bagetu. Přídavky byly hlášeny, ale tentokrát neprošly...:(

15:50    - se vydáváme na zpáteční cestu a až na "stoupák", kde jsme boourali, jsme prakticky jeli téměř z kopce. Kluci asi i cítili konec cesty, tak šlapali jako čerti. Sem tam se tlačilo, ale již "na sucho" - bez slz..:)

18:00    - jedeme z kopce, říkáme "pozor, jsou na cestě kameny a větve, dodržujte rozestupy" , jedeme, povídáme si  a prásk: karambol č.3 - Kuba Mach leží na zemi, skoro na stejném místě jako v pondělí... diagnóza: vykulený oči...:) Nahodíme řetěz a mažeme do cíle...

18:15    - sjíždíme k chalupě, unavení, ale štastní, že to máme za sebou. Všichni, bez rozdílu :)

Jen technickou: dělám dvacet kliků, protože jsem se "chytře" vsadil, že Ti, co nejvíce fňukali na začátku, prostě poslední krpál nedají.... a oni ho dali ( Lebeďák, Mrazejk - oba předtím hrozně unavení a udušený :)

19:00    - k večeři je rajská s knedlíkem, kluci ji většinou slupli...

19:15    - borec na konec: Páťa  - za nezištnoou pomoc v nouzi -  při pádu kamaráda na kole, ihned zareagoval a i když ohrozil sebe a ostatní a díky tomu také sám havaroval, mu šel okamžitě na pomoc...

19:40    - lehký nácvik představení pro rodiče, a pak hurá k táboráku. Buřty většinou chutnaly, bylo pár slz ( kdy už přijede maminka? ) a v soutěži vtip za stovku vyhrál Kuba Král s kuřaty...

21:40    - a protože nebyl dnešní den pro kluky vůbec jednoduchý a pohádka by byla minimálně do jedenácti hodin, zalomili to kluci bez protestů a už chrní...

Někteří již mají i sbaleno, prostě tu dýl nebudou i kdyby jsme jim slíbili modré z nebe ... :) Myslím ale a jistě si to zítra i řekneme, že kluci celý týden zvládli skvěle, bylo znát, že tu někdo je poprvé, že je někdo trošku mladší, ale všichni si zaslouží slova uznání za svůj přístup k tréninku a výborné chování...

Samozřejmě se musel občas zvýšit hlas, ale je jasné, že jsou to ještě malí kluci a přeci jen si chtějí ještě hrát...

Všichni spolu dobře komunikují, hrají si víceméně společně, je to prostě dobrá parta...!

Tak zítra..

Foto dne: dosažený cíl dnešní cesty...

15.8.2013 - den pátý - "krizový"

6:30    - dva borci ( Venda a Houžva ) asi nemohou dospat, museli jsme je "rozsadit" a umlčet...

7:30    - budíček klasika ( Blue Bucks )

8:00    - Mates vyléčen, sice je pobitej, šrámy pobolívají, ale je na place...aby toho nebylo málo, štípla ho vosa, ale to říká on, já bych to viděl max. na "hovado"..:-)

8:30    - na klukách je při rozcvičce znát únava z předchozích dní, na rozhýbání "ordinujeme" 6x150m sprintem...

9:30    - všichni do jednoho se vejdou do 8 vteřin ( 25 - 33s ), skvělé... následují krátké starty s koordinačními prvky...

10:30   - ke sváče domažeme všechny chleby, co nám zbyly z druhé včerejší večeře, meloun zmizel jak pára nad hrncem... rozmasírováváme první ztuhlé svaly, ale kluci jsou pašáci, jedou dál...

11:30   - první fotbálek na celé hřiště za odměnu po dopolední "šichtě"...

12:00   - a oběd?  ...vymydlený talíře...

13:00    - všichni na postelích, odpočinek před inlajny, které následují... lékárna je v permanenci, drobné šrámy, štípance, oděrky, atd...

14:00    - na bruslích procvičíme základy bruslení a dáme asi 6km, vše v poho, trochu jsme si i zazávodili... pomalu docházejí Offy a další chemické odpuzovače všudepřítomných malých "otravů"...

16:00    - jdem do bazénu, uplavem každý 8 bazénů a následuje volno, kde asi polovina kluků zůstává a řádí v bazénu, ostatní šli napřed připravit sváču...

17:30    - bereme branku s golmanem, gumový granát a medicinbál a jdeme na hřiště plnit další soutěžní disciplíny... ( během soutěží vyndaváme první klíště, naštěstí se Davidovi nestačilo ještě zakousnout, tak to byla hračka... )

18:45    - na večeři fandíme Zuzaně Hejnové na MS v Moskvě a oslavujeme grilovaným kuřátkem s bramborem a mrkvovým salátem, na klukách je znát únava, přeci jen toho už absolvovali hodně,

19:00    - jsou pochválení za dnešní ranní výkony, každý si vybere zmrzku dle libosti, ale "borce na konec" dnes nevyhlásíme, nikdo nás dnes ničím neoslnil, neudělal něco mimořádného. Schováme si toto ocenění na příště...

20:00    - kluci si užívají volno po svém... lítají na hřišti, únava z tréninku je asi tatam?

20:30    - je připravena další pohádka na dobrou noc...

Foto dne: "inlajny"

14.8.2013 - den čtvrtý

7:30    - budíček opět s "Blubaksy"

8:00    - na marodce je "jednou" nohou pouze Mates, prst zlobí, ale do dopoledního programu, byť v pantoflích, naskočil...

10:00  - při tréninku startů a rychlosti byl znát velký pokrok v přístupu kluků ke cvičení, vydrželi se soustředit téměř celé dopoledne, 48 sprintů ( 30m ) dali s maximálním úsilím...

10:30   - máme trochu hlad, půlka banánu ke svačině je opravdu málo, musíme se proto dorazit nakoupenými perníky...

11:00   - posilněni cukry zvládáme cvičení na balančních deskách hravě...viz foto

12:00   - oběd jako vždy, přišel akorát vhod, kluci myslím hlad nemají, ikdyž mažeme večer chleby jako diví...

13:00   - kluci během poledního klidu schůzují, mají za úkol připravit nějaké představení pro rodiče, takže velká "porada" ( nechci psát hádanice )  :-)

14:00   - "volné" odpoledne vyplňujeme 40-ti km výletem na kolech, vzhůru za adrenalinem...POZOR! Fota v galerii pouze pro silné povahy!!

15:00    - cestou Českým Rájem se zastavíme na výstup na Drábské světničky (   https://www.tixik.cz/drabske-svetnicky-2363386.htm  ), asi 350m výška s krásným výhledem... foto v galerii

16:30    - samozřejmě dolů sjíždíme lesem na kolech, všichni bez úhony spořádáme do posledního drobku svačinu před cestou směrem k Borovici...

18:00    - zastávka na náměstí v Mnichově Hradišti na zmzce, vše klaplo dle pláno, zavírali v 18:00, my dorazili v 17:58h...:)

18:15    - start Tour d´Borovice s cílem v bráně areálu Lites ( cca 8km - závod jednotlivců - vítěz Martin Houžvička ) - výsledek víme z doslechu, náš hlavní kouč bohužel nestačil tempu nejrychlejších, tak musíme pořadí borců věřit samotným aktérům...:)

19:00    - večeře  ( knedlo - vepřo - zélo ) nemohla být lepší, kluci se dorazili sladkostí podle vlastního výběru...

19:20    - Borec na konec - Mates Kopec - náš marod. V pantoflích absolvoval celý výlet na kolech, po dvou karambolech cestou se v závěrečné Tour dotáhl na čelo pelotonu, kde přes svůj handicap prokázal velkou morální sílu. Za to dostal ocenění za bojovnost...

20:30     - všichni jsou vykoupaní a sledují pohádku na dobrou noc, snad vydrží, ne jako včera Houžva..:) viz foto

Foto dne: adrenalinový výlet na kolech do Českého ráje...

13.8.2013 - den třetí

7:30    - kupodivu musíme borce budit ( že by začaly působit naše tréninkové metody? ), zvolili jsme muziku a Blue Bucks, zafungovalo to výborně, na snídani jsme byli za 15min...:)

8:00     - Lékárna funguje, všichni jsou ok...

9:00    - tak přeci jen zapíšeme prvního "maroda" - ten Matesův palec pořád zlobí... ikdyž, jak kdy..?! - uvidíme...

10:00  - dopoledne byl avizovaný déšť, ale proskákali jsme ho se švihadly a proházeli míči suchou nohou až k obědu... počasí ideální, žádné horko

12:00   - talíře vymeteny, přídavky na denním pořadu...

14:00   - delší volno po o, nastupujeme na kolečkáče, čeká nás sprint na 800m a 2km, David tak zabíral, až guma z jeho koleček lítala všude kolem, a tak měl servisní tým plné ruce práce. Vše se vyřešilo a David vše úspěšně absolvoval...

16:00    - další vytrvalostní výkony nás čekaly v bazénu, 200m zvládla většina borců za mohutného povzbuzování spoluhráčů...

18:00    - žonglování s míčky, trénink vyhrávání bully a střelba puky na gólmany zakončila dnešní sportovní program...

18:30    - Borec na konec - byl vyhlášen Martin Houžvička za statečnost a odvahu při přeskoku točícího lana...

19:30    - po večeři byla slavnostně vyvěšena kozlovská zástava na nejvyšší stožár v areálu, za zpěvu ( řevu ) kolínské hymny

Foto dne: pochod se zástavou...

12.8.2013 - den druhý

8:00    - i přes náročný předchozí den jsme se rozhodli od zítřka posunout budíček na 7:30hod. ( v 8:00 jsme již nikoho nemuseli budit )

9:00    - první "zranění" - ozval se ukopnutý palec z předchozího fotbalu ( Mates ), snad to brzo přejde...

10:00   - skvělé nasazení při dopoledním tréninku - pochvala všech

11:00    - dopoledne provětrali golmani ( Zdychy a Hušan ) brankářské výstroje při střelbě - jak je možné, že Zdychy neměl rukavice ?! ... beru to na sebe...

12:00    - talíře opět prázdné...

15:00    - na kolech jsme absolvovali časovku dvojic, slušný přístup všech borců...

17:00    - v bazénu se rozdíly na kolech hravě smázli, utonulí 0...

18:00    - druhá soutěžní disciplína: švihadlo ( 1min ) nejvíc Hušan 93x

19:00    - Borec nakonec - cena za "týmovost" - Adam Hušek a Petr Dudek díky příkladné týmové spolupráci vyhráli časovku dvojic na kolech...

Foto dne:    "CO MYSLÍTE?  VEŠLI SE VŠICHNI PRĎOLOVÉ NA JEDEN BALÍK SLÁMY?...

11.8.2013- DEN PRVNÍ

8:00    - zahájení prvního tréninkového dne

8:30    - první krokodýlí slzy - Zdychy nemá tenisky................ samozřejmě má a troje!!!

12:00     - prázdné talíře na obědě, skvělé...

14:00    - na kole první karamboly, silniční lišej postihl Páťu a Kubu, ( po dojezdu byli "profesionálně" ošetřeni ), v kopcích pak tekly slzy ( Láďa ), ale do cíle             dorazil  - 30km na rozjezd  ( následná svačina zmizela beze zbytku :- )

16:30    - v bazénu bylo 16 plavců, což nás potěšilo, pokrok proti loňsku byl evidentní

18:00    - první disciplína  - 50m - proběhla úspěšně, nejlepší čas Petr Dudek ( 8,8s )

19:00     - Borec nakonec - byla udělena cena Fair-play - Honzovi Bukvaldovi za sportovní podporu spoluhráče

Foto dne: ...( zbytek dole v galerii, která bude průběžně doplňována )